Free Shipping INGYENES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS / 40.000 Ft felett

100% Money Back GuaranteeOUTLET NYOMTATÓK / széles választéka

Általános szerződési feltételek

HP SOLUTION

KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI

KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

2022.


1

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek („ ÁSZF ”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet és a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.

A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG a 2021. november 01. napján kelt Általános Szerződési Feltételeket hatályon kívül helyezi és helyébe jelen ÁSZF lép.

A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG üzemelteti a http://xxltoner.hu/ weboldalt.

Kérjük látogatóinkat, hogy a http://xxltoner.hu/ weboldal használatát megelőzően olvassák el általános szerződési feltételeinket.

AMENNYIBEN A JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEINKKEL NEM ÉRTENEK EGYET KÉRJÜK, NE HASZNÁLJÁK A WEBOLDALT!

A http://xxltoner.hu/ weboldal használatával vagy a HP SOLUTION KFT. termékei megrendelésével Ön automatikusan elismeri, tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek fogadja el az alábbi szerződési feltételeket.

1. § CÉGADATOK

A Kereskedő neve: HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KFT. (HP SOLUTION KFT.)

A Kereskedő képviselője: DR. VASS ÁDÁM ÜGYVEZETŐ

A Kereskedő székhelye: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.

A Kereskedő levelezési címe: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.

A Kereskedő Cg. száma: 17 09 010788

Vezetve a Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

  • Kereskedő adószáma: 25449433-2-17
  • Kereskedő KSH számjele: 25449433-4652-113-17.
  • Kereskedő bankszámlaszáma: 12011148-01654961-00100009 (Raiffeisen Bank Zrt.)
  • Kereskedő telefonszáma: +36 70 703 4757

Ügyfélszolgálat elérhetősége: minden munkanapon 08:00 - 14:00 között

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai:


HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


2

MBLX Cloud Kft.

Cím: 6724 Szeged, Ősz utca 45. II/7.

Adószám: 25422366-2-06

Cg.: 06-09-022336

Honlap: https://www.mobilxcloud.hu

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefonszám: +36 1 445 1221

2. § FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

a.)         Kereskedő: HP SOLUTION KFT.

b.)         Vásárló: aki a HP SOLUTION KFT. által üzemeltetett http://xxltoner.hu/ weboldalt

használja és / vagy a weboldalon keresztül terméket rendel meg.

c.)         Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1.§ 3. pontjában

foglaltak szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül

eljáró természetes személy.

d.)         Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

e.)         Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő

szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog –

ideértve a pénzt és az értékpapírt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti

erőket –, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog üzletszerű értékesítése, beszerzése,

cseréje vagy más módon történő igénybevétele.

f.)          Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés

szerinti  termék  vagy  szolgáltatás  nyújtására  szervezett  távértékesítési  rendszer

keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés

megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt

lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

3. § ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

a.)            Amennyiben nem biztos benne, hogy a kiválasztott készülék / alkatrész megfelelő választás, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.

b.)            Amennyiben a megrendelni kívánt termékből van raktáron mintadarab, a kereskedő – kérésre és egyedi mérlegelést követően – kölcsön készüléket is biztosíthat a vásárló részére, hogy a vásárló az adott szoftveres környezetben ki tudja próbálni a kiválasztott eszközt.

c.)            Felhívjuk a figyelmét, hogy a szervíz alkatrészekhez nem minden esetben biztosít a gyártó leírást, javítási vagy beszerelési utasítást. Amennyiben a vásárló nem biztos benne, hogy a megvásárolni kívánt alkatrészt hogyan kell beépíteni, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


3

d.)            A kereskedő webáruházában található termékeket telefonon, e-mailen vagy a weboldalon keresztül vásárolhatja meg az alábbiak szerint:

Telefon: +36 70 703 4757

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Internet: http://xxltoner.hu/

A vevőszolgálat rövid szöveges üzeneteket (SMS) nem fogad.

e.)            Amennyiben a megrendelésre telefonon vagy e-mail útján kerül sor akkor a megrendeléshez a személyes adatokon (név, lakcím, szállítási cím és az elérhetőségi / telefonszám, e-mail / adatok) kívül az alább megjelölt további adatokra lesz szükség:

  • termék megnevezése és a kívánt darabszám,
  • szállítási mód és fizetési mód megadása,
  • bármilyen olyan információ, ami a megrendelés szempontjából elengedhetetlen.

f.)             A kereskedő tájékoztatja a vásárlót, hogy felújított vagy használt eszköz / termék vásárlása esetén nem zárható ki az eszköz / termék esetleges rejtett hibája. Amennyiben a megvásárolt felújított vagy használt eszköz / termék működése közben hibát tapasztal, kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen. A hibás, vagy vélhetően hibás eszköz

  • termék használatát azonnal meg kell szakítani és azt áramtalanítani kell. Amennyiben a hibásnak vélt eszközt nem áramtalanítja, és azt tovább használja, vagy a hibát házilagosan próbálja meg elhárítani anélkül, hogy a hibaelhárítás megkezdésére nem szólítottuk fel, úgy a további károsodásért a kereskedő semmilyen felelősséget nem vállal.

g.)            A kereskedő webáruházában történő vásárlásnak nem feltétele a vásárló érvényes regisztrációja.

h.)            Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – a továbbiakban Ektv. – 5. § (2) bekezdése alapján tájékoztatjuk, hogy az internetes áruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma azonban a vásárlónak küldött elektronikus visszaigazoló leveleinkből rekonstruálható.

i.)             A szerződés nyelve a http://xxltoner.hu/ weboldalon történő vásárlás esetén magyar.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


A regisztrációs oldalon töltse ki az ott található űrlapot a név, elektronikus levelezési cím, felhasználónév és a jelszó ezt követőn pedig a számlázási adatok (vezetéknév, keresztnév, cégnév, ország, város, irányítószám, utca, házszám és végül telefonszám) megadásával majd az Adatkezelési Tájékoztató és a jelen ÁSZF elfogadása után kattintson a „ FIÓK LÉTREHOZÁSA " gombra. Sikeres regisztráció esetén regisztrációjának sikerességét jelzi a weboldal. Adathiányosság esetén az űrlap figyelmezteti a regisztrálót, hogy mely adatok nem kerültek kitöltésre, vagy lettek helytelenül kitöltve.

A bejelentkezés panel mezőibe értelemszerűen írja be a felhasználónevét, amellyel regisztrált és a hozzá tartozó jelszót, majd kattintson a mezők mellett található " BEJELENTKEZÉS " gombra. A webáruházból való kijelentkezéshez kattintson a „ KIJELENTKEZÉS ” gombra.

Amennyiben elfelejtette a felhasználónevét vagy a jelszavát, akkor kattintson az „ ELFELEJTETTE A FELHASZNÁLÓINEVÉT? ” vagy az „ ELFELEJTETTE A JELSZAVÁT? ” gombra.

A vásárlás folyamata:

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF

A regisztráció és a bejelentkezés a weboldal jobb felső sarkában található innen azok közvetlenül elérhetőek.

4

 

 

 

j.)


 

A vásárló tudomásul veszi, hogy a http://xxltoner.hu/ weboldalon történő véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak a kereskedő részéről történt visszaigazolása által érvényes adásvételi szerződés jön létre, mindezekre figyelemmel a megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat (vételi ajánlat) amely fizetési kötelezettséget von maga után.


 

k.)


Felhívjuk a figyelmét, hogy a megvásárolt készülékek helyszíni, vagy online esetlegesen távoli asztali eléréssel történő üzembe helyezése valamint a szervizalkatrészek beszereléssel vagy javítással kapcsolatos tanácsadása, oktatása vagy betanítása térítésköteles, kérjük az ezzel kapcsolatos bővebb információért vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen


 

l.)


Hétvégi, illetve munkaidőn túli rendelkezésre állás felár ellenében lehetséges kérjük az ezzel kapcsolatos bővebb információért vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.


 

m.)


A weboldalon megjelenített képek illusztrációk.

 

 

n.)


A kereskedő http://xxltoner.hu/ weboldalán történő megrendelés esetében nem határozott meg minimális rendelési értéket.


 

4. § REGISZTRÁCIÓ ÉS A MEGRENDELÉS FOLYAMATA (TECHNIKAI LÉPÉSEK)

 

m.)

 

n.)

 

o.)

 

p.)


5

q.)            Amennyiben a kiválasztott terméket meg kívánja vásárolni és azt a kosárba kívánja helyezni kattintson a „ KOSÁRBA TESZ ” gombra. Általános esetben 1 (egy) darab termék kerül a kosárba, amennyiben ezt módosítani kívánja növelje a daraszámot a darabszám beírásával. A kosárba helyezést követően a weboldal visszajelzést ad vagy egy felugró üzenet formájában. „ 1 (egy) db XY termék a kosárba került. ” Ezt követően a vásárló folytathatja a vásárlást a „ TOVÁBB VÁSÁROLOK ” gomb megnyomásával valamint megtekintheti a kosár tartalmát a „ TOVÁBB A KOSÁRHOZ ” gombra kattintva.

r.)             Amennyiben a termék(ek) kosárba helyezését követően az a hibaüzenet jelenik meg, hogy „ KÉRJÜK, HOGY ADJON MEG ÉRVÉNYES MENNYISÉGET EHHEZ A TÉTELHEZ! ” abban az esetben csökkentse a termék(ek) darabszámát, mert a vásárló által megadott mennyiség nem elérhető. A termék(ek) elérhetőségéhez kapcsolódó információk érdekében vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.

s.)             A vásárló a kosár tartalmát tetszőlegesen módosíthatja például a kosárban lévő termékek darabszámának megváltoztatásával, vagy a termékek kosárból való eltávolításával a „ KUKA ” ikonra kattintva.

t.)             Amennyien rendelkezik kuponnal érvényesítse azt a kuponkód megadásával majd kattintson a „ MENTÉS ” gombra.

u.)            Amennyiben úgy állította össze a kosár tartalmát, hogy a webáruházba nem jelentkezett be, akkor a megjelenő oldalon lehetősége van bejelentkezni vagy regisztrálni, illetve lehetőség van a regisztráció nélküli vásárlásra is, ebben az esetben adja meg számlázási adatait (e-mail cím, keresztnév, vezetéknév, cégnév, város, utca, házszám, ország, telefonszám). Amennyiben a szállítási cím eltérő akkor a négyzet kijelölése utána adja meg a szállítási címet.

v.)            Válassza ki a szállítás módját:

1.  házhozszállítás

2.  személyes átvétel (INGYENES)

Csomagszállítási díjak (bruttó):

A szállítási költség minden esetben 2.000 Ft + ÁFA.

w.)           A vásárlási folyamat következő lépésében válassza ki a fizetési módot.

A vételár kifizetésének módja:

1.  előre történő banki átutalással

2.  készpénzes fizetés utánvéttel a futárnál

3.  bankkártyás fizetés utánvéttel a futárnál

4.  személyes átvétel esetén ennek időpontjában készpénzben

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


6

A rendelés összegét a HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG Raiffeisen Bank Zrt. -nél vezetett 12011148-01654961-00100009 számú számlájára történő utalással egyenlítse ki, amennyiben ezt a fizetési módot választotta, a termék akkor kerül a kereskedő részéről a futár része átadásra, amikor a vételár a kereskedő fenti bankszámláján jóváírásra kerül. A megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a megrendelés sorszámát azonban kérjük, csak díjbekérő vagy számla ellenében utaljon.

l.)             Amennyiben egyedi kérése vagy megjegyzése van a továbbiakban a „ MEGJEGYZÉSEK ÉS KÜLÖNLEGES KÉRÉSEK ” szövegdobozban rögzítheti ezt.

m.)          Amennyiben a megadott adatokat rendben találja a megrendelés véglegesítése előtt szükséges az Adatkezelési Tájékoztató és a jelen ÁSZF elfogadása.

n.)            Amennyiben a korábban megadott adatokban hibát talál korrigálja azokat. Amennyiben a kosár tartalmát rendben találja a vásárlási folyamat befejezéséhez kattintson a kosár oldalon a „ MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE " gombra.

A következő képernyőn lehetősége van a „ RENDELÉSI INFORMÁCIÓK ” megtekintésére.

o.)            A vásárló tudomásul veszi, hogy a http://xxltoner.hu/ webáruházban történő véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak a kereskedő részéről történt visszaigazolása által érvényes adásvételi szerződés jön létre, mindezekre figyelemmel a megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat (vételi ajánlat), amely fizetési kötelezettséget von maga után.

p.)            A felek között létrejövő adásvételi szerződés alapján a kereskedő a megrendelt termék(ek) tulajdonjogának átruházására, a vásárló pedig a számára visszaigazolt megrendelésben feltüntetett vételár megfizetésére és a megrendelt termék(ek) átvételére köteles.

q.)            Sikeres megrendelés esetén e-mailben is automatikusan értesítjük a megrendelésről, azonban ezen elektronikus üzenet nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, így az nem keletkeztet szerződést sem a felek között.

Ha az értesítő elektronikus üzenet nem érkezik meg 60 (hatvan) percen belül, akkor hibás e-mail címet adott meg vagy valamilyen adatbeviteli hiba történt, ebben az esetben haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.

r.)             Kereskedő a megrendelést – annak feldolgozása után – a megrendeléstől számított legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül igazolja vissza elektronikus üzenetben. A visszaigazoló elektronikus üzenet mellékleteként jelen ÁSZF is megküldésre kerül.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


7

s.)             Amennyiben a visszaigazolás legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezik

meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

t.)             A megrendelés azon időponttól kezdődően minősül visszaigazoltnak, amikor a

visszaigazolás a vásárló számára elérhetővé válik. A kereskedőt nem terheli a

visszaigazolásra vonatkozó felelősség olyan esetekben, melyek során a megrendelést

visszaigazoló e-mail a vásárló által használt e-mail rendszer konfigurációjából, e-mail

fiókjának telítettségéből, vagy szűrő, illetve spam szűrő beállításaiból kifolyólag nem

érkezik meg.

A megrendelések teljesítése:

u.)            A megrendelések feldolgozása és a kereskedő által visszaigazolt megrendelések

teljesítése munkanapokon nyitvatartási időben történik. A nyitvatartási időn kívüli

időpontokban  beérkező  megrendelések  feldolgozása  a  következő  munkanapon

beérkezési sorrendben történik.

Adatbeviteli hibák kijavítása:

v.)            A vásárló a regisztráció során megadott adatait bármikor módosíthatja, az esetleges

hibákat javíthatja a felhasználói fiókjába történő bejelentkezést követően a profil

lapján. Ez alól egyetlen kivétel az felhasználói fiók azonosítására szolgáló e-mail cím,

mert ennek módosítására nincs lehetőség. Ebben az esetben a vásárló kérheti a

kereskedőtől a felhasználói fiókjának törlését vagy a vásárlónak lehetősége van újból

beregisztrálni a http://xxltoner.hu/ weboldalra.

w.)           A vásárlási folyamatban a vásárlónak a megrendelés leadásáig a vásárlás minden

szakaszában lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, beleértve a kosarába

helyezett termék(ek)et annak darabszámát, a megadott számlázási és szállítási

adatokat, kapcsolatfelvételi adatokat, szállítási- és fizetési adatokat is.

x.)            Amennyiben a vásárló a megrendelés véglegesítését követően észleli, hogy a

megrendelés leadása során hibás adatokat adott meg akkor kérjük haladéktalanul

vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36

70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen.

y.)            Érvényes megrendelés: A megrendelés akkor tekinthető érvényesnek, ha a vásárló a

rendelési folyamat során minden kötelező adatot kitöltött és a HP SOLUTION KFT. a megrendelés visszaigazolását megküldte.

Rendelés visszavonása / törlése: A rendelés törlésére vagy visszavonására addig van

lehetőség ameddig a HP SOLUTION KFT. a megrendelés visszaigazolását nem küldte

meg. Amennyien megrendelését vissza kívánja vonni vagy törölni kívánja akkor kérjük

haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-

14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus

levelezési címen.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


8

z.)             A vásárló által megadott téves, valótlan vagy pontatlan adatokra visszavezethető problémákért, például szállítási késedelemért, vagy a megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármilyen egyéb problémáért a HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG semmilyen felelősséget nem vállal. A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG, az ebből eredő károkért felelősséget nem vállal.

5. § FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÁS

a.)            A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG az árváltoztatás jogát fenntartja.

b.)            A mindenkori vételár, – vagyis a termékért a fogyasztói forgalomban fizetendő bruttó ár – az információs oldalon a termék mellett található.

c.)            A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG nem felelős a weboldalon található árazási vagy egyéb adatbeviteli hibákért és fenntartja a jogot a félreértésen / árazási hibán / stb. alapuló megrendelések törlésére, azaz a HP SOLUTION KFT. nem köteles a terméket hibás áron teljesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a fogyasztó elállhat vásárlási szándékától.

d.)            Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás / téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

e.)            A termék(ek) weboldalon feltüntetett ára nem tartalmazza az esetleges csomagolási vagy szállítási költségeket. Csomagolási költség csak azon termékek esetében kerül felszámításra, amely termék esetében ez a weboldalon külön jelzésre kerül.

A vételár kifizetésének módja:

1.  előre történő banki átutalással

2.  készpénzes fizetés utánvéttel a futárnál

3.  bankkártyás fizetés utánvéttel a futárnál

4.  személyes átvétel esetén ennek időpontjában készpénzben

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


9

A rendelés összegét a HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG Raiffeisen Bank Zrt. -nél vezetett 12011148-01654961-00100009 számú számlájára történő utalással egyenlítse ki, amennyiben ezt a fizetési módot választotta, a termék akkor kerül a kereskedő részéről a futár része átadásra, amikor a vételár a kereskedő fenti bankszámláján jóváírásra kerül. A megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a megrendelés sorszámát azonban kérjük, csak díjbekérő vagy számla ellenében utaljon.

f.)             Lehetősége van – ingyenes – személyes átvételre valamint – ingyenes – utánvétellel történő átvételre.

g.)            Csomagszállítási díjak (bruttó):

A szállítási költség minden esetben 2.000 Ft + ÁFA.

h.)            A vásárló kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a vásárló csak a HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG előzetes hozzájárulásával térhet el.

6. § SZÁLLÍTÁS

a.)            A vásárlót az alábbi társaságok segítségével szolgáljuk ki:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság

2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.

Cégjegyzékszám: 13 09 111755

Adószám: 12369410-2-44

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. Cégjegyzékszám: 01 10 042463

Adószám: 10901232-2-44

b.)            A vásárló köteles az átvétel időpontjában a termék külső sérülésmentes csomagolását és a csomagolásban található terméke(ke)t tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően mennyiségre vonatkozó reklamációt a kereskedő nem fogad el. A futárnak adott átvételi elismervény aláírásával a vásárló elismeri a sérülésmentes csomag átvételét, és a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. A számlát a csomagban helyezzük el, amelyen ellenőrizhetőek a cikkszámok, darabszámok. Az esetleges szállítás közbeni sérülésekkel kapcsolatos reklamációkat csak, a sérülésről felvett jegyzőkönyv birtokában tudjuk kezelni.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


10

c.)            Amennyiben a vásárló bármilyen külsérelmi nyomot vél felfedezni a csomagoláson, a futár jelenlétében bontsa fel a küldeményt, és ellenőrizze le, hogy a csomagoláson belül a termék sérülésmentes és hiánytalan, csak ezt követően írja alá az átvételt. A futár sérült csomag esetén köteles megvárni és elősegíteni a tételes átvételt és átvizsgálást.

d.)            Amennyiben a vásárló hiányt vagy sérülést észlel kérjük, hogy azt 24 (huszonnégy) órán belül jelezze az alábbi elérhetőségeken:

A Kereskedő levelezési címe: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság a kiszállítást megelőzően értesítést küld a vásárló részére a kézbesítés várható időpontjáról, a megrendelésben megadott elérhetőségeken.

A vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 (huszonnégy) órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.

e.)            Amennyiben az áru kiszállítás során a kézbesítés sikertelen, ennek tényéről a futár értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz az áru kiszállítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy a vásárlónak felróható sikertelen kiszállítás költségét a vásárló tartozik viselni.

f.)             A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a vásárlóra akkor száll át, amikor vásárló a megrendelt terméket átvette.

g.)            Minimális rendelési érték:

Nincs minimális rendelési érték.

Személyes átvétel:

A kereskedő INGYENES lehetőséget kínál arra, hogy a megrendelt termék(ek)et a vásárló az alábbi helyen személyesen átvehesse:

HP SOLUTION KFT.

7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.

h.)            Csomagszállítási díjak (bruttó):

A szállítási költség minden esetben 2.000 Ft + ÁFA.

i.)             Amennyiben Magyarországon kívül – külföldi – szállítási címre kíván megrendelést leadni, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 8:00-14:00 között a +36 70 703 4757 telefonszámon vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levelezési címen ebben az esetben tájékoztatni tudjuk az egyedi szállítási költségről.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


11

7. § KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS

a.)         A kereskedő szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

b.)         A kereskedő a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a vásárló nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, a vásárló és a kereskedő közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, a szerződés kereskedő általi teljesítésének időpontját, a hiba bejelentésének időpontját, a hiba leírását, szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

c.)         A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

d.)         A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. A jegyzőkönyvről a fogyasztó kérésére a kereskedő tartós adathordozón másolatot biztosít.

e.)         A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 4. § (6) bekezdése szerint a kereskedő a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított 3 (három) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

f.)          A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

1./         KELLÉKSZAVATOSSÁG:

a.)         A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:157. § (1) bekezdése szerint, a kereskedő hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


12

Nem teljesít hibásan a kereskedő, ha a jogosult (vásárló) a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

b.)         A vállalkozás hibásan teljesít továbbá, ha az áru hibája a szakszerűtlen üzembe helyezéséből fakad, feltéve, hogy

  1. az üzembe helyezés az adásvételi szerződés részét képezi, és azt a vállalkozás végezte el, vagy a vállalkozás felelősségvállalása mellett végezték el; vagy
  2. az üzembe helyezést a fogyasztónak kellett elvégeznie, és a szakszerűtlen üzembe helyezés a vállalkozás által - illetve digitális elemeket tartalmazó áruk esetében a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás szolgáltatója által - rendelkezésre bocsátott üzembe helyezési utasítások hiányosságainak következménye.

c.)         Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozás felel az áru digitális tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba

  1. két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru teljesítésétől számított két éven belül; vagy

 

  1. két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos szolgáltatás teljes időtartama alatt

 

következik be vagy válik felismerhetővé.

g.)         A fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint a szolgáltatásnak a teljesítés időpontjában meg kell felelnie az alábbi követelményeknek (szerződésszerű teljesítés):

  1. meg kell felelnie a szerződésben foglalt leírásnak, mennyiségnek, minőségnek, típusnak, valamint rendelkeznie kell a szerződésben meghatározott funkcionalitással, kompatibilitással, interoperabilitással és egyéb, a szerződés szerinti jellemzőkkel;

 

  1. alkalmasnak kell lennie a fogyasztó által meghatározott bármely célra, amelyet a fogyasztó legkésőbb a szerződés megkötésekor a vállalkozás tudomására hozott, és amelyet a vállalkozás elfogadott;

 

  1. rendelkeznie kell a szerződésben meghatározott valamennyi tartozékkal, használati útmutatóval – ideértve az üzembe helyezésre vonatkozó utasítást, a telepítési utasítást, valamint az ügyfélszolgálati támogatást –; és

4.  biztosítania kell a szerződésben meghatározott frissítéseket.

Ahhoz, hogy a teljesítés szerződésszerűnek minősüljön – a fenti követelmények teljesülése mellett – a szerződés tárgyát képező szolgáltatásnak:

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


13

  1. alkalmasnak kell lennie azokra a célokra, amelyeket azonos típusú szolgáltatás esetén jogszabály, műszaki szabvány vagy műszaki szabvány hiányában az irányadó magatartási kódex előír;

 

  1. rendelkeznie kell a fogyasztó által észszerűen elvárható azon mennyiséggel, minőséggel, teljesítmény- és egyéb jellemzőkkel - különösen a funkcionalitás, a kompatibilitás, a hozzáférhetőség, a folyamatosság és a biztonságosság tekintetében -, amely azonos típusú szolgáltatás esetén szokásos, figyelembe véve a vállalkozás, annak képviselője vagy az értékesítési láncban részt vevő más személy a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó nyilvános - különösen hirdetésben vagy címkén tett - kijelentését;
  2. rendelkeznie kell a fogyasztó által észszerűen elvárható tartozékokkal és útmutatókkal - ideértve a csomagolást, illetve az üzembe helyezésre vonatkozó utasítást -; és

 

  1. meg kell felelnie a vállalkozás által a szerződéskötést megelőzően mintaként, modellként bemutatott vagy próbaverzióként elérhetővé tett szolgáltatás tulajdonságainak, leírásának.

A szolgáltatásnak nem kell megfelelnie a fenti nyilvános kijelentésnek, ha a kötelezett bizonyítja, hogy:

1.  a nyilvános kijelentést nem ismerte, és azt nem is kellett ismernie;

  1. a nyilvános kijelentést a szerződéskötés időpontjáig már megfelelő módon helyesbítették; vagy

 

  1. a nyilvános kijelentés a jogosult szerződéskötési elhatározását nem befolyásolhatta.

h.)         Az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések esetén:

Ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru teljesítésének időpontjától számított 1 (egy) éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. E bekezdés a digitális elemeket tartalmazó árura is alkalmazandó.

Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a fenti időtartam alatt felismert hibával érintett szolgáltatás a szerződés szerinti teljesítés időszakában szerződésszerű volt.

f.)          Hibás teljesítési vélelem a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerint:

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


14

g.)         Kellékszavatossági jogok:

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kereskedő a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

h.)         Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint:

  1. kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kereskedőnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak (vásárlónak) okozott érdeksérelmet; vagy

 

  1. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

 

Kivéve: Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

i.)          A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult (vásárló) által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult (vásárló) érdekeit kímélve kell elvégezni. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.

j.)          A vállalkozás megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne a vállalkozásnak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

k.)         A fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

  1. a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette a meghatározott feltételeket, vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;

 

  1. ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


15

  1. a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy

 

  1. a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

l.)          Áttérés más kellékszavatossági jogra:

A jogosult (vásárló) a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kereskedőnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kereskedő adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

m.)       A hiba közlése:

A jogosult (vásárló) a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult (vásárló) a felelős.

n.)         A kellékszavatossági igény elévülése:

A jogosult (vásárló) kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 1 (egy) év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 (két) év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak azonban 1 (egy) évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult (vásárló) a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

o.)         Költségviselés:

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kereskedőt terhelik. Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat (vásárlót) terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult (vásárló) köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kereskedő e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

p.)         A fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


16

q.)         Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

r.)          Ha a fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

  1. a fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut; és

 

  1. a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

2./         TERMÉKSZAVATOSSÁG:

a.)         Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (továbbiakban: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

b.)         Gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

c.)         A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy:

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

 

  1. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

 

  1. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

d.)         Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

e.)         Közlési és igényérvényesítési határidők:

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 (két) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


17

f.)          Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén:

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

3./         JÓTÁLLÁS:

a.)         A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott és a hivatkozott jogszabály 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

b.)         Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a vállalkozást megillető jogok a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

c.)         Önkénes jótállás esetén: Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal, a jótállás időtartama alatt a szerződés megkötésekor vagy azt megelőzően rendelkezésre álló, kapcsolódó reklámokban foglalt feltételek szerint felel a hibás teljesítésért.

Ha a jótállási nyilatkozatban foglalt feltételek a fogyasztóra nézve kevésbé kedvezőek, mint a kapcsolódó reklámok szerinti feltételek, akkor a jótállásra kötelezett a kapcsolódó reklámokban foglalt jótállásra vonatkozó feltételek szerint felel a hibás teljesítésért, kivéve, ha a szerződés megkötése előtt a kapcsolódó reklámokat a jótállási nyilatkozatban foglalt feltétellel azonos vagy hasonló tartalommal helyesbítették.

d.)         A jótállás időtartama az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet rendelkezései szerint:

  • 000 Ft -ot, azaz Tízezer forint -ot elérő, de 100.000 Ft -ot, azaz Százezer forint -ot meg nem haladó eladási ár esetén 1 (egy) év,
  • 000 Ft -ot, azaz Százezer forint -ot meghaladó, de 250.000 Ft -ot, azaz Kettőszázötvenezer forint-ot meg nem haladó eladási ár esetén 2 (két) év,
  • 000 Ft -ot, azaz Kettőszázötvenezer forint-ot eladási ár felett 3 (három) év.

e.)         Aki jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

f.)          A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított 6 (hat) hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


18

g.)         A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

h.)         Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén:

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

i.)          Jótállási jegyre vonatkozó rendelkezések az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.

j.)          A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.

k.)         A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

l.)           A vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus úton is átadhatja a fogyasztó részére. A fogyasztó részére elektronikusan átadott számla jótállási jegyként akkor fogadható el, ha tartalma megfelel a rendelet jótállási jegyre vonatkozó előírásainak is. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton való átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembe helyezését követő napon köteles. Ha a vállalkozás a jótállási jegyet elektronikus dokumentumként nem közvetlen megküldéssel adja át, hanem letöltést biztosító elérési cím formájában bocsátja azt a fogyasztó rendelkezésére, akkor az elektronikus jótállási jegy letölthetőségét a jótállási idő végéig nem szüntetheti meg, a letöltési cím elérhetőségét biztosítania kell. A vállalkozás a jótállási jegy elektronikus úton történő átadására legkésőbb a termék átadását vagy üzembehelyezését követő napon köteles.

m.)       Önkéntes jótállás esetén:

Jótállási nyilatkozat vonatkozó rendelkezések a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint:

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


19

A jótállási nyilatkozatot tartós adathordozón kell a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, legkésőbb az áru teljesítésének időpontjában. A jótállási nyilatkozatot egyértelmű, jól érthető szövegezéssel kell megfogalmazni. A jótállási nyilatkozatban fel kell tüntetni:

  1. az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot, hogy az áru hibás teljesítése esetén a fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti;

2.  a jótállásra kötelezett nevét és címét;

3.  a fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárást;

4.  azon áru megjelölését, amelyre a jótállás vonatkozik;

5.  a jótállás feltételeit.

n.)         A jótállási nyilatkozatot magyar nyelven is a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

o.)         A jótállási igény érvényesítése:

  • A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
  • A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
  • Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:
  1. a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,

 

  1. a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá
  2. a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.

 

  • Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.
  • Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 (nyolc) napon belül kicserélni.

Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat 8 (nyolc) napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


20

  • Ha a fogyasztási cikk 3 (három) alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 (nyolc) napon belül kicserélni.
  • Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat 8 (nyolc) napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
  • Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő 8 (nyolc) napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
  • A fentiek szerinti előírás a jogszabály 1. melléklet 8. pontjában felsorolt fogyasztási cikkek közül az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a jogszabály 1. melléklet 9. pontjában meghatározott motoros vízi járműre nem vonatkoznak.
  • A rögzített bekötésű, illetve a 10 (tíz) kg -nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
  • Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
  • Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 (három) munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  1. PANASZKEZELÉS

a.)         A kereskedő a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint tájékoztatja a vásárlót a panaszkezeléséről:


HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


21

b.)         A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG minden beérkezett reklamációra és panaszra reagál és minden általa elkövetett hiba, félreértés vagy probléma esetén a legnagyobb rugalmassággal – a vásárló érdekeit szem előtt tartva – jár el.

c.)         A vásárló a panaszát a kereskedőhöz az alábbi elérhetőségeken tudja benyújtani:

A Kereskedő levelezési címe: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 4.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

d.)         A kereskedő a vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el. A fogyasztó a kereskedőnek a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a kereskedővel. A szóbeli panaszt a kereskedő azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a kereskedő a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni. A HP SOLUTION KERESKEDELMI ÉS SZOLGÁLTATÁSI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG a reklamációt a bejelentést követő 5 (öt) munkanapon belül kivizsgálja. Az írásbeli panaszt a kereskedő a panasz kézhezvételétől számított 30 (harminc) napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.

e.)         A kereskedő a válasz másolati példányát 5 (öt) évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérés esetén bemutatni.

f.)          A panasz elutasítása esetén a kereskedő írásban tájékoztatja arról a vásárlót, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás tartalmazza továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. A békéltető testület eljárásában a kereskedőt együttműködési kötelezettség terheli.

g.)         A vásárló a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

Bonyhádi Közös Önkormányzati Hivatal

Cím: 7150 Bonyhád, Széchenyi Tér 12.

Telefon: +36 (74) 500-200

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tolna Megyei Kormányhivatal

Közlekedési, Műszaki Engedélyezési,

Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály

7100 Szekszárd, Kiskorzó tér 3.

Telefon: +36 (74) 415-411 112-es mellék


HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


22

Fax: +36 (74) 415-411 123-as mellék

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

További információ:

http://www.kormanyhivatal.hu/

h.)         Békéltető testület:

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület eljárásának részletszabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 18. § - 37/A. § tartalmazza.

A békéltető testületek felsorolása:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (76) 501-525,

Telefonszáma: (72) 507-154

(76) 501-532

Fax száma: (72) 507-152

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím:

E-mail cím:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.,

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Békéltető Testület

Telefonszáma: (66) 324-976,

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

446-354, 451-775

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (66) 324-976

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Budapesti Békéltető Testület

Csongrád-Csanád Megyei Békéltető

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Testület

Telefonszáma: (1) 488-2131

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Fax száma: (1) 488-2186

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fax száma: (62) 426-149

 

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Fejér Megyei Békéltető Testület

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető

Címe: 8000 Székesfehérvár,

Testület

Hosszúséta tér 4-6.

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (22) 510-310

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (22) 510-312

Fax száma: (96) 520-218

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


23

 

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető

Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

E-mail cím:

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető

Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II.

emelet 240.

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei

Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544,

(42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg,

Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

i.)          Európai Bizottság online vitarendezési platform:

A vásárlónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze panasza bíróságon kívüli rendezését.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül gyakorolhatja.

Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől a termék megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál a kereskedő köteles a vásárló által kifizetett vételár összegét haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. A vásárlónak visszajáró összeget a vevővel előre egyeztetett fizetési módnak megfelelően térítjük vissza. A vásárló által kifizetett összeget a kereskedő mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Írásban történő elállás esetén elegendő a fenti nyilatkozatot 14 (tizennégy) napon belül elküldeni. A fogyasztó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Internetes vásárlások esetén a vásárló a szerződéstől a termék, több termék egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott termék átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt a jogát az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § szakasz alapján a jelen ÁSZF mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

24

Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLangu age

j.)          Bírósági eljárás:

Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

9. § A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

a.)

b.)

c.)

d.)

e.)         Felhívjuk a figyelmét, hogy a fogyasztó viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


25

f.)          A kereskedő jogosult az értékcsökkenés miatti levonást alkalmazni, ha a vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta a terméket.

g.)         Amennyiben a vásárlónak van rá módja a praktikusabb és gyorsabb ügyintézés érdekében ajánljuk, hogy a terméket eredeti, sértetlen állapotban és a csomagolásával együttesen küldje vissza a fenti címre.

h.)         Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát:

  1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

 

  1. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

 

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

4.  romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

  1. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

  1. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 

  1. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

 

  1. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

 

  1. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

 

  1. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

  1. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


26

  1. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás jogát.

 

  1. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

a.)         Az interneten történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.

b.)         A kereskedő semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek vagy következtek be:

  1. az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a kereskedőtől származó bármilyen adat vagy információ okozta problémákért;

 

  1. az internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;

3.  bármilyen adatvesztésért;

  1. bármely a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;

 

  1. a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.

 

  1. ADATVÉDELEM

A HP SOLUTION KFT. kinyilvánítja, hogy adatkezelési tevékenységét – a megfelelő belső szabályok, technikai és szervezési intézkedések meghozatalával – úgy végzi, hogy az minden körülmények között megfeleljen AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETÉNEK – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: Rendelet) – továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseinek.

Az Adatvédelmi Tájékoztató a http://xxltoner.hu/ weboldalon elérhető.

12. § SZERZŐI JOG

a.)         A weboldal egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állhatnak.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


27

b.)         Kereskedő a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon, valamint a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

c.)         A weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a kereskedő előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a kereskedő előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

d.)         A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot fogyasztónak a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a kereskedő előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

e.)         A weboldalon található tartalomról csak linkelt hivatkozással lehet információkat felhasználni az interneten, a következő feltételek betartása mellett:

  • Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek az adott tartalmi elemre kell mutatnia.
  • A http://xxltoner.hu/ fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása (például frame-ek segítségével) nem engedélyezett.
  • A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a http://xxltoner.hu/ vagy a kereskedő támogatja az adott oldalon kínált termék(ek) megvásárlását, kivéve, ha erről a kereskedővel, mint szerződő féllel kötött írásbeli szerződés másképpen rendelkezik.
  • A linkelő weboldal nem szolgáltathat vagy tartalmazhat valótlan információt a http://xxltoner.hu/ illetve a kereskedő és a linkelő weboldal fenntartója között fennálló jogviszonyról és általában a kereskedő egyéb termékeiről.
  • A linkelő weboldal nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat.
  • A linkelésre vonatkozó szabályok megsértése esetén a kereskedő jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására, ha az oldal üzemeltetője azt felszólítás ellenére sem távolítja el, továbbá jogosult arra is, hogy a jogsértéssel összefüggő és felmerült kárának megtérítését követelje.

f.)          A kereskedő fenntartja minden jogát a http://xxltoner.hu/ domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire.

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


28

Tilos minden olyan tevékenység, amely a kereskedő adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a kereskedő külön engedélyt ad.

g.)         Külön megállapodás nélkül tilos a kereskedő által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a kereskedő adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

13. § ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

a.)         Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint a felek jogviszonyára a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törtvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet és a mindenkori fogyasztóvédelmi rendelkezések az irányadóak.

b.)         Jelen ÁSZF rendelkezéseit a HP SOLUTION KFT. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni.

c.)         A HP SOLUTION KFT. az adataiban bekövetkezett minden változást és a szerződés teljesítése szempontjából lényeges egyéb változásokat köteles 15 (tizenöt) napon belül írásban közölni és azt a weboldalán közzétenni.

d.)         A HP SOLUTION KFT. internetes honlapját http://xxltoner.hu/ látogatók kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében.

Amennyiben a vásárló jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja a weboldalt és megrendelést ad le, azt a kereskedő jogosult úgy értelmezni, hogy vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

Szeged, 2022. február 01.

……………………………………………..

HP SOLUTION KFT.

(képviseli: dr. Vass Ádám ügyvezető)


HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF


29

  1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

  • elállási/felmondási nyilatkozatminta -

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

cégnév:

székhely:

Cg:

adószám:

Alulírott/ak…………………………………………………………………………………............ kijelentem/kijelentjük,

hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………….

A fogyasztó(k) címe: ……………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) ……………………………….

Kelt:

 

HP SOLUTION KFT.

- WWW.XXLTONER.HU -

ÁSZF

XXL TONER

Outlet nyomtatók és haszált/felújított nyomtatók széles választéka várja XXL TONER garanciával!

Kínálatunkban eredeti, utángyártott és utántöltött kellékanyagok találhatóak kedvező áron garanciával.

Az XXL TONER-nál!

Linkek

Kapcsolat

XXL TONER

HP SOLUTION Kft.

info@xxltoner.hu
+36 70 703 4757